wtorek, 21 maja 2013

Juwenalia Śląskie 2013!!! - korowód


     Człowiek banan, człowiek karton, głowa konia, jeden w todze z prześcieradła, jeden przebrany za niemowlaka, kolega w szlafroku, żółwie ninja, joker, Titanic, różowy królik, zombie, Spiderman i masa innych  genialnych przebrań, które zwaliły mnie z nóg. :)
A za rok... i my się przebierzemy ;)




źródło: http://www.juwenaliaslaskie.pl/aid=895.phtml














































































































































A oto my :) nieprzebrani, nieprzygotowani, prócz naszego kolegi w szlafroku. Ale postanowiliśmy, że za rok przebierzemy się na pewno!





a to ja z królikiem :)



z koniem :)



i oczywiście, jokerem :)







































Inauguracja, uroczyste wręczenie studentom kluczy do miasta. :)







Mamy władzę! :)











Afterparty w Oku Miasta :)






















JuwenaliaSlaskie/facebook

2 komentarze:

  1. Nad tym dynamitem od gościa z przypaloną flagą Ameryki przebiegłam jak goniłam na tramwaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden strój uchwycony 3-krotnie na Twoich zdjeciach został zakupionu i mojej mamy w sklepie! :D
    Lubie Oko Mista.

    OdpowiedzUsuń