niedziela, 4 września 2011

Sandomierz - Podziemna trasa turystyczna.

        Jedna z większych atrakcji turystycznych na sandomierskiej starówce.

"Podziemna trasa turystyczna funkcjonuje od 10 grudnia 1977 roku i wiedzie odkopanymi i na nowo zabezpieczonymi korytarzami o długości 450 metrów biegnącymi pod kamienicami ul. Opatowskiej, Rynku i pod Ratuszem. Przemierzając ją schodzi się na głębokość 12 metrów i przechodzi przez 34 pomieszczenia, w których możemy obejrzeć wystawy, oraz zapoznać się co i w jaki sposób było tu przechowywane w sandomierskich lochach przed wiekami." - Przewodnik po atrakcjach turystycznych, wyd. Galileos.








Porcelana.






Czaszki bliźniąt.






















I podobno chodzenie po schodach wydłuża życie ;)

2 komentarze:

  1. "I podobno chodzenie po schodach wydłuża życie ;)" - w takim razie ja od dwudziestu lat wchodząc dzień w dzień na czwarte piętro powinnam być nieśmiertelna, podoba mi się to ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnośnie mojej sesji - duże łóżko z poduchami, statyw, samowyzwalacz i duużo cierpliwości :D Ale chociaż raz jestem w miarę zadowolona ze zdjęć, na których ja jestem :)

    OdpowiedzUsuń