piątek, 19 sierpnia 2011

Operacja Południe.

      Tak mi się przypomniało. Wiele mam zaległych zdjęć, więc trzeba w końcu ruszyć z tym koksem.
A to wydarzenie miało miejsce prawie dokładnie miesiąc temu, 18 lipca.

Słońce zjarało mi wtedy lewą rękę, prawie roztopiłam się z gorąca, buty z czarnych zrobiły mi się całkowicie szare, a nawet prawie białe, zarobiłam kawałkiem ziemi w głowę i prawie szlak mnie trafił przy szukaniu miejsca parkingowego, ale się opłaciło. :)



































 Na ostatnim osoba, dzięki której miałyśmy okazję tam być i robić te zdjęcia. Dziękujemy za zaproszenie. :)

1 komentarz:

  1. Fajnie jest znaleźć w google zdjęcia z inscenizacji w której brało się udział prawie 6 miesięcy temu :) Świetne zdjęcia!! Pozdrawiam (człowiek z zielonymi goglami na przedostatniej fotce) pabloraubo@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń