środa, 15 czerwca 2011

Całkowite zaćmienie księżyca - 15 czerwca 2011r.

     Rozczaruję Was na samym początku pisząc, iż własnych zdjęć nie zrobiłam. Tzn. zrobiłam, jedno. Ale nic na nim nie widać, także nie opublikuję go. Tak, wiem - też jestem zdołowana tym faktem, bo jeździłam dziś jak powaleniec żeby napstrykać coś ładnego z tego zaćmienia, a tu kicha.
Musiałam się wtoczyć na 10 piętro wieżowca żeby w ogóle cokolwiek dojrzeć. No i wiedziałam gdzie mam szukać. Bardzo słabiutko było widać niestety, jednak mogę pochwalić się, że coś tam widziałam, niewiele ale zawsze coś!:) Jako, że własnych zdjęć nie mam dodaję print screeany z you tube, gdzie na żywo można było zobaczyć jak to zjawisko w ogóle wyglądało i drugie ze stellarium.




Edit.

    A jednak księżyc ukazał się dziś za moim oknem, jak to zwykle robi. :) Mimo, że nie jest już czerwony, to i tak na zdjęciu wyszedł świetnie. :)



1 komentarz: